söndag 1 februari 2009

Stackars mig!

Vilken hemsk helg det har varit, jag har inte kunnat komma upp ur sängen men jag har inte varit sjuk, eller på sätt o vis sjuk. Jag har haft feber men varken ont i halsen eller snorig, mysko! Men nu börjar jag piggna till lite.

I torsdags så började vi riva ner tapeterna i arbetsrummet och det var tänkt att vi bara skulle fixa så skarvarna blev släta men helt plötsligt så släppte all tapet och vi stod med metervis tapet i händerna och det var bara fortsätta riva, tyvärr så har jag blivit helt förälskad i tapeten som sitter som tapet nr tre i ordningen! Den är så vacker med stora medaljonger i mörkblå mot en vit bakgrund! Hur kunde de tapetsera över den?

Nu ska jag bli frisk och kry till imorgon genom att äta mörk choklad och dricka te.

Kram/Sofia

Härliga Sommar!

Oh. Vad jag saknar att ligga här och känna solen värma kroppen på sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar