tisdag 3 februari 2009

2009-02-03

Nu sitter jag på jobbet och har precis haft lunch. blev en god kycklingsallad med cola light (igen).

på tal om mat så blev jag otroligt glatt överraskad igår när jag var på Sibylla (den som ligger vid garnisonsrondellen) och skulle ta en hamburgare på vägen till stallet (onyttigt med gott!) och beställde en med ost och får den och går och sätter mig i bilen. Då kommer en av killarna och knackar på rutan och säger att de glömde osten och inte kunde låta mig åka utan att få ost. Tyckte det var så gullit att han sprang ut och fixade det. Hade det varit jag hade jag nog struntat i att springa efter, lat som jag är.




Det var så härligt istallet igår, jag var helt själv och det ända som hördes var hästarna som tuggade på sitt hö. Och ridningen gick kalas! och det känns så otroligt bra att bitarna börjar falla på plats.


Bilden är lånad av www.dressagedirect.com/records och är på min förbild innom dressyren, Anky van Grunsven.

Kram Sofia

3 kommentarer: