måndag 26 januari 2009

Inspiration & förkylning

Jag har hittat en liten men trevlig webbutik som jag tänkte tipsa om, http://www.prastbostallet.se/. jag beställde en schablon till köket som jag tror kan bli väldigt fin att ha i det öppna skåpet i köket, bara så att man skymtar den lite.








Annars så börjar jag bli riktigt förkyld, känns inte speciellt bra. Men det är bara att skjuta upp den till helgen och sen ligga nerbäddad i sängen lördag o söndag o vara frisk igen på måndag, det går att bestämma hur man ska vara sjuk va?
Kram/Sofia

5 kommentarer:

  1. Nej precis, ta kommandot över förkylningen.
    Lycka till
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. ...3 st treo, en stor vodka...inga cigg, mycket glass...voilá!!

    SvaraRadera
  3. Nu får du din efterlängtade kommentar! Underbar blogg ;)

    SvaraRadera
  4. Va fint.... du har verkligen sinne för detta.
    Ett framtidsyrke kanske?
    Puss Mamma

    SvaraRadera