måndag 6 juli 2009

Det var visst ett par månader sen!

Vad tiden går fort! Jag har nästan glömt bort bloggen och det är ju lite tråkigt.
Men här kommer lite uppdateringar om vad som har hänt.
Den absolut viktigate saken som hände är den att jag och M har förlovat oss! Känns helt underbart att vara lovad till denna underbara människa som jag älskar så starkt!
Sen har hemmet fått gå igenom en omgörare, ny soffa och nytt soffbord + en helt underbar väldigt stor golvlampa till vardagsrummet så nu äntligen är det fint och fräscht där inne. Men vi har även lagt nytt golv och satt upp nya tapeter i arbetsrummet + att jag äntligen har hittat det perfekta skrivbordet, så det håller jag på att måla om och fixa till i skrivande skede.
Sista tiden har det varit mycket goda middagar hos de nära och kära, både vänner och familj. Midsommar var vi nere i älskade Gbg och gick på liseberg och sen hem till brors flicka på lite middag och kubb, lugnt och skönt och helt ljuvligt!
Jag åker tillbaka ner till västkusten om en vecka för att umgås med Emms, Sandra och Moa en vecka, vi hade tänkt ta båten och göra en lite seatrip runt Lysekil/Marsstrand och alla andra underbara tillhåll.
Idag blev den en sväng till Vadstena Antik och jag hittade (som alltid) massor av saker att inhandla men la band på mig och köpte bara den stol som ska vara till skrivbordet och sen en bricka och servetter på en lite mysig inredningsbutik inne i vadstena.
Ha det bra så hörs vi snart igen (hoppas jag)
Kram
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar