onsdag 11 mars 2009

Långsam vecka

Jag kan bara inte förstå det! Hur kan det gå super bra på jobbet ena veckan och bli totalt fjasko veckan efter, känns som att jag gör allt i varje samtal men vad hjälper det? Suck.
I helgen så var jag och morgan och tittade runt på olika soffor och nu äntligen är det dax att köpa både soffa och tv, kan inte ha vår lilla tjockis längre. en svart skinnsoffa med divan står det på listan och en 48" tv vore inte heller helt fel men det kommer bli den storleken plånboken tillåter.
red ut för första gången själv på Helium i måndags och vad mysigt det var att rida där i solen, och känna hur solens strålar träffade benen och gav värme! Underbart, kommer bli en uteritt i morgon oxå. och på fredag är det dax, det jag har väntat på! Westerträningen för Stina på Ranchlife.
Annars så händer det inte så överdrivet mycket i mitt liv just nu, var ute med Sarah, Linda och Louise i lördags - en runda på Harrys blev det och nu så spar jag pengar inför Stockholm den 28:de och så jag har lite fickpengar när jag åker en vecka till Turikiet och jobbar.
Kram/
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar