fredag 20 mars 2009

20 mars 2009

Så, då var det fredag igen. känns som att veckorna bara flyger förbi och just nu i en hastighet som jag inte trivs med. Känns som att allt bara flyger förbi och som att jag står mitt i stormen. Men det är nog bara idag, annars så brukar allt kännas toppen men dagar som denna när jag inte har något att göra efter jobbet och man är själv hemma, då känns det tungt! Är nog som de säger i stallet att är man van vid att det hela tiden händer saker så får man panik när det helt plötsligt inte händer något. Jag har haft hästen väldigt mycket sista tiden och nu så ska jag inte dit förens på söndag igen. Jag måste sätta fart med körkortet så jag kan göra lite mer saker...


Imorgon är det dop för lilla Selma och innan det städning hos Mormor o Morfar och på kvällen blir det en kort sväng till Louise som har inflyttningsfest här i Tannefors. det blir kul iaf!


Nu så ska jag försöka få tiden att gå genom att städa lägenheten.


Vi höres!


Kram/Sofia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar