måndag 23 februari 2009

Nu är helgen över och jag sitter återigen framför skärmen på jobbet. Känns alltid skönt på måndagar att rutinerna kommer tillbaka, härligt! Jag älskar att jobba, förutom på tisdagar, då känns det alltid hemskt att gå upp ur sängen. Men idag är det en bra dag! jag känner att detta är min dag! Min Vecka!
I helgen var det full fart:
I fredags så fick vi sluta klockan tre och då gick jag hem och plockade ordning i lägenheten och inväntade Morgan som var hos sina föräldrar. Sen på kvällen mötte vi upp bror och Kattis på Möners och satt kvar där till stängning, hur trevligt som helst! Han har verkligen fått tag på en guldklimp min kära bror!
Lördagen var verkligen efterlängtad! Hockey med hela familjen (10 pers).
Mitt älskade Frölunda mötte LHC i Cloettacenter och vann med 4-1.
Efter matchen gick hela sällskapet till Afrodite och åt en helt underbar middag. Kvällen avrundades på Storan.
Tack för en helt underbar kväll!
och igår blev det simhallen med Lovisa och Axel, min kusins två barn.
UNDERBART! (finns inga ord som beskriver hur kul jag hade!)
Tack!
Kram/Sofia

1 kommentar:

  1. Det är ju ok att Frölunda vann just den matchen, det har ju inte gått så bra för dom förut. Men vem är det som leder????
    En vän från västkusten kram.

    SvaraRadera