onsdag 21 januari 2009

Kommer ni ihåg?

Sitter och tittar igenom en massa bilder på hur lägenheten så ut när vi tog den och jag blir faktiskt lite smått stolt över hur det tar sig, lägenheten har så mycket charm trots att den verkligen är sliten och att det inte är toppmodernt men som sagt, charmen och känslan av att detta är vad vårt slit har resulterat i är helt underbart! Tänk sen när man har ett stort hus och fixa och dona i, jag kommer aldrig sova!


Nu har vi precis ätit lite hemmagjorda hamburger med chili och till det majsbröd och massor av ost och dressing, inte nyttigt men syndagott! och nu ska jag avsluta det hela med 70% choklad med fikon (mitt nya beroende).




Hallen när vi började med renoveringen, bilderna är inte alls bra men det var en heldel annat i tankarna här.



Andra delen av hallen där det var ett cirka 1m långt hål och cirka 4dm djupt,

2 kommentarer:

  1. Åh, jag är helt såld på dina söta katter!!!

    Underbara bilder!!!!

    Kram

    flisan

    SvaraRadera
  2. ...ja tycker det var bättre förut! :-)

    SvaraRadera