söndag 18 januari 2009

18 Januari 2009

Vakna!
Vilken otroligt seg dag det har varit idag, har inte gjort många knop här hemma trots att det verkligen behövs! Det ser ut som rena rama bombnedslaget efter mina målningar igår. Nu åste jag verkligen sätta fart på kroppen och göra ett ryck här hemma.


Inatt fick vi sova i vardagsrummet för att sängen verkligen skulle få torka i lugn och ro så det inte blir några repor i färgen. Sängen blev väldigt fin om jag får skryta lite!

Lägenhet
Ikv ska jag o "M" titta på en lägenhet inne istan, cirka 80 kvm och ett mycket större badrum men badkar! Jag saknar möjligheten att kunna sjunka ner i ett hett bad med massor av tända ljus och en bra tidning tex Hem och Antik eller Damernas. Jag vill egentligen flytta till hus men när jag påminner mig själv om att jag faktiskt bara är 20 så inser jag att det kan vara lite tidigt att flytta till hus på landet och allt det ansvar det innebär med ett stort hus som ska skötas om.
Så ikv blir det att titta på denna lägenhet i stan, det är helt klart blandade känslor för jag är väldigt förtjust i vår nuvarande lägenhet men som sagt tidigare så är badrummet sena katastrofen.



Kram/Sofia

Vår älskade Sture, röd/vit van perser

Lilla älskade Maja som bor på landet med en helt underbar familj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar