lördag 14 februari 2009

Helt otroligt

Kan man bli mer sjuk än vad jag har blivit sista tiden? Migrän o spänningshuvudvärk avlöses av influensa med feber o hela kittet! Usch! Både jag och Morgan ligger fullt påklädda med tjocka täcken och raggsockar.

Vi hade teaterbiljetter till ikv men som tur var ringde de ifrån teatern och sa att den var inställd pga av sjukdom, perfekt. Så nu blir det godis,the och massor av honung och c-vitamin.


Min älskade mamma och plastpappa Ove har varit och handlat åt oss och sen kom de med fyra stora fyllda baugetter och massa delicatobollar (min farliga last i livet) TACK! Ni anar inte vad det betyder.


Nu ska jag sluta svammla här och gå och lägga mig igen.




Natti Natti och alla sjuka där ute, Krya På Er!


Kram/Sofia


2 kommentarer:

  1. Krya på Dig, vännen!

    SvaraRadera
  2. Hjärtat mitt....
    Skönt att du mår bättre.
    Nu ser vi fram mot lördagen då LHC klår Frölunda och vi alla är där och kollar...
    puss Puss från Mamma

    SvaraRadera